Op zoek naar een maaltijd bij jou in de buurt?

Algemene Voorwaarden

Welkom bij Mijnthuismaaltijd

Welkom bij www.mijnthuismaaltijd.nl en hartelijk dank voor uw bezoek.

Deze gebruiksvoorwaarden zijn met ingang van 01-06-2016 van toepassing op elk gebruik van de website Mijnthuismaaltijd.nl. Dit geldt zowel voor gebruik via uw computer, mobiele apparatuur als enige andere software applicatie.  En dat inclusief alle diensten die door Mijnthuismaaltijd worden aangeboden evenals alle overeenkomsten die Mijnthuismaaltijd aangaat voor het gebruik van de Website en de betrefende diensten.

“Paspoort’ gegevens van Mijnthuismaaltijd:

NAAM: Mijnthuismaaltijd B.V. 

Adres hoofdvestiging: Roosendaal

Correspondentieadres:
Radarstraat 11 - 4702 RA
Email: info@mijnthuismaaltijd.nl
 

KvK: 66007976
BTW nr.: 856354247B01

Inhoud algemene voorwaarden:

 

1.bezoekers website en apps en toepasselijkheid.

2. Bescherming van uw privacy.

3. Minderjarigen.

4. Niet toegestaan gebruik van de Website en mobiele apps.

5.Advertenties van derden plaatsen.

6. Misbruik van de Website en de gevolgen hiervan.

7. Wij geven geen garanties.

8. Beperking aansprakelijkheid Mijnthuismaaltijd.

9. Wijzigingen van de diensten en de Website.

10. Websites en diensten van derden.

11.De Overeenkomst.

12.Ontbinding van de Overeenkomst en annulering van de Bestelling.

13.Betaling van de maaltijden.

14.Vergoedingen en commissie.

15.Toepasselijk recht en bevoegde rechter.

16. Klachtenregeling.

17.Nieuwsbrief.

18.Opgeslagen persoonsgegevens.

 

1.bezoekers website en apps en toepasselijkheid

Door het bezoeken van onze Website of gebruik te maken van de betreffende mobiele apps gaat u akkoord met deze gebruiksvoorwaarden. Mijnthuismaaltijd adviseert iedereen die gebruik maakt van de Website of van een van deze diensten om de hierna volgende gebruiksvoorwaarden vooraf te lezen. Mijnthuismaaltijd kan deze gebruiksvoorwaarden bovendien van tijd tot tijd wijzigen. Wij raden u daarom aan ze regelmatig te herlezen.

  1. Deze Algemene Voorwaarden Consumenten zijn slechts van toepassing op de Service. Mijnthuismaaltijd is niet verantwoordelijk voor het Aanbod. Daarvoor gelden, indien van toepassing, de algemene voorwaarden van de aanbieder zelf.
  2. De Consument gaat door middel van het plaatsen van een Bestelling direct een Overeenkomst met de aanbieder aan voor de levering van het door de Consument geselecteerde Aanbod.

2. Bescherming van uw privacy

In ons Privacybeleid wordt uitgelegd hoe we omgaan met uw persoonlijke gegevens en hoe we uw privacy beschermen wanneer u onze Website en/of mobiele apps gebruikt.

3. Minderjarigen

De diensten van Mijnthuismaaltijd zijn slechts toegankelijk voor minderjarige gebruikers tot 18 jaar, indien:

4. Niet toegestaan gebruik van de Website en mobiele apps

De inhoud van de Website mag door de Gebruiker niet worden gekopieerd, gereproduceerd en/of openbaar gemaakt worden door RSS feeds voor persoonlijk gebruik en/of nieuwsberichten. Hiermee wordt bijvoorbeeld het gebruik bedoeld in persoonlijke web-blogs of andere persoonlijke websites. Het is de Gebruiker niet toegestaan de inhoud van de Website te wijzigen, anders dan beschreven in deze Gebruiksvoorwaarden.

Het is voor de Gebruiker eveneens niet toegestaan om persoonsgegevens zoals naam, adres, e-mailadressen en telefoonnummers van Gebruikers die een Advertentie plaatsen op de Website te verzamelen en/of Adverteerders te benaderen voor het aanbieden van eigen producten en/of diensten.

De database met advertenties is geheel eigendom van mijnthuismaaltijd. Dit houdt in dat het voor de gebruiker niet is toegestaan:

5.Advertenties van derden plaatsen

Het is niet toegestaan om Advertenties van derden op de Website van mijnthuismaaltijd.nl te plaatsen via een geautomatiseerd systeem, of op enige andere wijze.

6. Misbruik van de Website en de gevolgen hiervan

Voor het melden van illegale en inbreuk makende advertenties, beledigende inhoud en andere problemen kan men gebruik maken van het Meld misbruik aan Mijnthuismaaltijd-systeem. Zo kan er gezamenlijk voor worden gezorgd dat de site zo schoon en veilig mogelijk blijft. Klachten omtrent oplichting kunnen worden via ons Contactformulier.

  1. Klachten van de Consument over het Aanbod, de Bestelling of de uitvoering van de Overeenkomst, dienen bij aanbieder van de maaltijd te worden neergelegd. Mijnthuismaaltijd kan bij de klachtbehandeling slechts een bemiddelende rol vervullen.
  2. Als de Consument een klacht heeft over de Service, dan dient deze via het contactformulier, per e-mail of schriftelijk via de post te worden gecommuniceerd aan de klantenservice van Mijnthuismaaltijd.
  3. Nadat de klacht door Mijnthuismaaltijd is ontvangen zal Mijnthuismaaltijd zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee weken, reageren met een ontvangstbevestiging. Mijnthuismaaltijd streeft ernaar de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 weken te behandelen.
  4. Klachten zoals omschreven in de leden 1 en 2 van dit artikel, moeten binnen 12 uur nadat de Consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Mijnthuismaaltijd.

Indien wij aanwijzingen en/of klachten van andere gebruikers ontvangen of om andere redenen van mening zijn dat een bepaalde Gebruiker niet handelt in overeenstemming met de wet en/of de Gebruiksvoorwaarden en/of het Privacybeleid, dan kunnen wij:– indien wij daartoe aanleiding zien, – om veiligheidsredenen en ter bescherming van onze gebruikers onder meer de onderstaande maatregelen treffen. Mijnthuismaaltijd kan deze maatregelen ook treffen indien men op onredelijke wijze gebruik maakt van de Website. Dit bijvoorbeeld indien uw gebruik andere gebruikers hindert of de goede werking van de Website verstoort:

Mijnthuismaaltijd kan in het kader van de bovengenoemde maatregelen de persoonsgegevens van de betrokkenen verwerken. Indien daartoe aanleiding is kan Mijnthuismaaltijd binnen de grenzen van de wet, de persoonsgegevens van de betrokkenen doorgeven, bijvoorbeeld aan justitie en politie. 

7. Wij geven geen garanties

Er kan niet gegarandeerd worden dat onze diensten altijd zullen voldoen aan de verwachtingen van met name de klanten. Dit geldt ook voor het foutloos functioneren van de Website en/ of de mobiele apps en Het continu verkrijgen van een veilige toegang tot de Website of delen daarvan.

Alle informatie en getallen op de Website zijn onder voorbehoud  van spel- of typefouten. 

8. Beperking aansprakelijkheid Mijnthuismaaltijd

Onze doelstelling is door middel van informatie te bemiddelen bij en bevorderen van de verkoop van kwalitatief goede en betaalbare maaltijden bij u in de buurt.Mijnthuismaaltijd.nl is een intermediair en levert of verkoopt zelf geen producten.

Voor het aanbod op mijnthuismaaltijd.nl en mobiele apps geldt:

Mijnthuismaaltijd sluit, voor zover wettelijk toegestaan is, aansprakelijkheid uit voor alle schade die een Gebruiker lijdt door:

9. Wijzigingen van de diensten en de Website

Mijnthuismaaltijd kan de Website of delen daarvan te alle tijden wijzigen. Tevens kunnen onze diensten worden gewijzigd of beëindigd. Er wordt naar gestreefd een dergelijke wijziging of beëindiging binnen een redelijke termijn aan te kondigen voordat deze wordt doorgevoerd. 

10. Websites en diensten van derden

De Website bevat verwijzingen naar de websites van derden door middel van hyperlinks of banners. Mijnthuismaaltijd heeft geen enkele zeggenschap of invloed op de inhoud van deze websites. Op deze websites gelden de (privacy)regels van die betreffende website. Indien er vragen zijn over deze regels van websites van derden, dan wordt verwezen naar hun desbetreffende websites. Dit geldt ook voor het gebruiken van de diensten van externe dienstverleners, zoals van betaaldiensten van derden. Het gebruik van deze diensten zal dan onder de (privacy)regels van de desbetreffende dienstverlener vallen. 

11.De Overeenkomst

  1. De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Consument de Bestelling definitief maakt door de betaling succesvol af te ronden via creditcard, paypal of ideal . Na de betaling wordt de bestelling geplaatst bij de aanbieder van de maaltijd. Dit gebeurt per email en op het gebruikersaccount van de aanbieder en van de consument.
  2. De Overeenkomst kan slechts door de aanbieder worden uitgevoerd indien de Consument juiste en volledige contactinformatie invult bij de afronding van de Bestelling. De Consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan mijnthuismaaltijd en aanbieder van het aanbod te melden.
  3. In verband met informatie over de status van zijn Bestelling, dient de Consument na het plaatsen van de Bestelling telefonisch en per e-mail bereikbaar te zijn voor zowel de aanbieder als Mijnthuismaaltijd via de door haar/hem aangegeven contactgegevens.
  4. Indien de Consument kiest voor bezorging van de Bestelling, dan dient hij/zij aanwezig te zijn op het door de Consument aangegeven bezorgadres om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen.
  5. Indien de Consument kiest voor het afhalen van de Bestelling, dan dient hij/zij op de doorgegeven tijd aanwezig te zijn. En dat op de afhaallocatie van de aanbieder, die in de bevestigingsmail, telefonisch contact of op de website van mijnthuismaaltijd is weergegeven om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen.
  6. Mijnthuismaaltijd aanvaardt geen aansprakelijkheid in verband met de uitvoering van de Overeenkomst.

12.Ontbinding van de Overeenkomst en annulering van de Bestelling

  1. In verband met de bederfelijkheid van het Aanbod geldt dat de Consument geen recht heeft om de Overeenkomst te ontbinden. Bestellingen kunnen dus niet door de Consument bij de aanbieder of Mijnthuismaaltijd worden geannuleerd. Annulering van de bestelling door de Consument bij de aanbieder KAN slechts GEBEUREN indien de aanbieder expliciet aangeeft dat annulering van de Bestelling door de Consument mogelijk is.
  2. Mijnthuismaaltijd wijst de Consument erop dat de aanbieder het recht heeft de Bestelling te annuleren indien er sprake is van overmacht, Het aanbod niet meer leverbaar is of indien de Consument een incorrect of onbereikbaar telefoonnummer en/of foutief of verkeerd bezorgadres heeft opgegeven.
  3. Indien de Consument een incorrecte bestelling plaatst (bijvoorbeeld door niet te betalen of door niet aanwezig te zijn op de bezorglocatie of afhaallocatie om de Bestelling in ontvangst te kunnen nemen) of anderszins zijn plichten die voortvloeien uit de Overeenkomst niet nakomt, dan kan Mijnthuismaaltijd besluiten om toekomstige bestellingen van de betreffende Consument te weigeren.
  4. Mijnthuismaaltijd heeft het recht om namens de aanbieder bestellingen te weigeren en Overeenkomsten te annuleren. Dit indien er gerede twijfel bestaat over de juistheid of authenticiteit van de bestelling. Indien Mijnthuismaaltijd een bestelling annuleert die al betaald is, dan zal Mijnthuismaaltijd dat bedrag overboeken op de dezelfde rekening als waarvan de betaling heeft plaatsgevonden. Indien de Consument aantoonbaar valse of frauduleuze bestellingen plaatst, dan kan Mijnthuismaaltijd hiervan aangifte doen bij de daarvoor geëigende instanties zoals justitie en/of politie.

13.Betaling van de maaltijden.

  1. De Consument kan enkel betalingen verrichten aan de aanbieder van een maaltijd met een online betaalmiddel via de betreffende website en/of apps. Contant betalingen aan de aanbieder aan de deur of op de afhaallocatie zijn niet toegestaan. Dit met het oog op het waarborgen van het vooraf plaatsen van een bestelling.
  2. De aanbieder heeft Mijnthuismaaltijd geautoriseerd om namens de aanbieder de online betaling van de Consument in ontvangst te nemen.

14.Vergoedingen en commissie

De aanbieders vragen per maaltijd een vergoeding aan de consument. Mijnthuismaaltijd zal per maaltijd waarvoor een afhaalovereenkomst tot stand is gekomen 10% van het totaalbedrag van de maaltijd in rekening brengen. En met een minimum van € 0,45  als ''Commissie''. De Commissie is verschuldigd door de aanbieder en wordt door mijnthuismaaltijd automatische ingehouden bij uitbetaling van het tegoed aan de aanbieder. Deze commissie van Mijnthuismaaltijd wordt periodiek overgemaakt aan de aanbieder

15.Toepasselijk recht en bevoegde rechter

  1. BIJ overeenkomsten tussen Mijnthuismaaltijd en de Consument waarop deze Algemene Voorwaarden Consumenten betrekking hebben, is Nederlands recht van toepassing,
  2. Geschillen tussen Mijnthuismaaltijd en de Consument over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot de Service, kunnen zowel door Mijnthuismaaltijd als de Consument uitsluitend worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Breda

16. Klachtenregeling

Klachten over de dienstverlening van Mijnthuismaaltijd kunnen worden ingediend door middel van het contactformulier. Nadat een gebrek bij de dienstverlening is geconstateerd moet een klacht binnen een termijn van 7 dagen te zijn ingediend. Klachten dienen volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend. Wij zullen er naar streven eveneens binnen 14 dagen na het indienen van de klacht te reageren. In geval dit niet mogelijk is, zullen wij u binnen 14 dagen na het indienen van de klacht een indicatie geven van de termijn van beantwoording. 

17.Nieuwsbrief

U kunt uzelf aanmelden voor het ontvangen van de nieuwsbrief op de hoofdpagina van mijnthuismaaltijd. U kunt zich afmelden voor deze nieuwsbrief door contact op te nemen met de klantenservice via info@mijnthuismaaltijd.nl.

18.Opgeslagen persoonsgegevens

Mijnthuismaaltijd slaat uw persoonlijke gegevens op. Voor de opgeslagen persoonsgegevens is het Privacy Statement van toepassing.